donderdag 16 april 2015

Blog

Dit is leuk, dat moet ik even vertellen:

Zopas kwamen er een meneer en mevrouw de winkel binnen, die me meteen in het Nederlands aanspraken. Het ging om een bolletje gele wol wat je lekker kunt pluizen, want het moeten haartjes worden van een poppetje, die onder de muts vandaan komen.

En ik me maar afvragen waar ik die mensen van moest kennen, maar ik kende ze echt niet. Ze vertelden me dat ze overzomeren in Älvsbacka, dat ze in Nederland op Texel woonden. Vervolgens vroegen ze of het ons nog steeds goed bevalt in Zweden, en of het met de kinderen ook goed gaat.

Nog steeds had ik geen idee, dus ik vroeg ten einde raad maar, van wie ze dat allemaal over ons hadden gehoord.

Van de blog.

Daar schoot ik niet veel mee op, volgens mij zijn dat alleen vrienden en bekenden die dat lezen, en die ken ik volgens mij allemaal wel. Maar zij bleken het over de eerste blog te hebben (onzezweedsedroom), die ze hadden gevonden toen ze een keer op Zweden hadden gegoogeld...

Raadsel opgelost.
GroetenuitMolkom is misschien wat lastiger te googelen - ik ben toch benieuwd voor wat voor verrassingen ik nog kom te staan!

In ieder geval krijgen de dame en heer over een week of twee bezoek, en dat bezoek had het idee van de poppetjes, dus haar bedoeling is nu om al dat bezoek mee hier naar toe te nemen en dan de wol uit te gaan zoeken. Ik heb inmiddels al weer nieuwe ideeën over wat geschikt is (ik weet soms zelf niet wat voor garens ik heb, heb best wel veel, al zeg ik het zelf), dus laat ze maar komen! Leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten