donderdag 21 januari 2016

Men lene een mixer...

Vanmorgen was het weer zo laat: ik had Yuri beloofd ¨iets met chocola¨ te bakken voor zijn verjaardag, dus ik had 250 gram bloem, suiker, boter, 5 eieren, een gróte schep cacao, snufje zout en een lepeltje bakpoeder in de beslagkom gedaan, de taartvorm ingevet, de oven aan om voor te verwarmen, dus alleen nog een paar minuten met de mixer erdoor. Dacht ik. Even vergeten dat ik in Molkom was, en de mixer op de torp... Gelukkig was de buurvrouw op nummer 6 thuis, én heb ik nu geleerd hoe je een electrische handmixer noemt in het Zweeds. Ik zal ze morgen even een stuk cake brengen... Lekker met vanilleijs en aardbeien uit de diepvries.

Straks nog even skypen met de zussen. Oma heeft al gebeld, en tante een foto gestuurd via facebook.
Verder houdt Yuri niet zo van verjaardagen. Niet vanwege het ouder worden (gróót, noemde je dat vroeger), maar vanwege het gedoe. Dus dat houden we zo beperkt mogelijk! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten