dinsdag 16 juni 2015

22,6 km

De beide dochters hebben vandaag een leuke prestatie neergezet...

Vandaag zouden we weer richting Molkom: ik moest weer in de winkel zijn, Richard wilde het gras maaien en de rest van de veranda schilderen, en toen kwamen de dames op het idee om te gaan lopen. Ze kenden de weg nu, van de torp naar Molkom, het zou lekker weer worden, dus waarom niet?

Richard en mij leek het nogal ver, gezien het feit dat Eva niet echt een topsportster is, en eigenlijk niet zo veel, laat staan ver, pleegt te wandelen. Marina fietst en skate en loopt en rent in Kopenhage heel wat af, dus daar lag voor ons het probleem niet zo. 

Voor Eva lag er echter helemaal geen probleem, sterker nog, het was haar idee, Dus de loopschoenen werden gepakt, een extra paar sokken in de rugzak, alsmede elk twee flesjes water, een pakje boterhammen, rolletje druive(n?)suiker en een grote plak chocola. Voor de zekerheid een doosje pleisters en het muggenspul ingepakt, en vol goede moed  vertrokken ze tegen half tien, lekker in de schaduw vooralsnog. 

Tussen twaalf en één zouden we een smsje krijgen waar ze zaten, en die kwam prompt:¨We zien Tidafors en alles goed goed, maar de wolven hebben Eva¨. Ze hadden het duidelijk naar hun zin, en al snel kwam er een smsje van Eva: ¨Thuis!! 22,6 km, nog niet eens 4 uur!¨

Even later stond Richard voor mijn neus in de winkel:
¨Ik ga boodschappen doen en ijs kopen en vanavond gaan we grillen.
Marina wil de veranda schilderen...¨

Echt, ik ben zwáár onder de indruk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten